Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за І квартал 2019 року

02.09.2019

Впродовж І кварталу 2019 року до Мінрегіону надійшло 1688 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 43 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Харківської та Одеської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:
• комунальне господарство – 47.5 % усіх звернень;
• державне будівництво – 26,9 %;
• житлова політика – 13,6 %;
• соціальний захист – 4,3 %;
• діяльність органів місцевого самоврядування – 1,2 %;
• інші – 6.5 %.

За звітний період надійшло звернень:
• від громадян поштою – 961;
• від інших органів — 480;
• від Секретаріату Кабінету Міністрів – 132;
• від громадян під час особистих прийомів – 43;
• під час гарячих телефонних ліній – 72.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:
• Індивідуальних – 1554;
• Колективних – 134;
• Анонімних – 3.

За кратністю зареєстровано:
• дублетних – 829;
• первинних – 859.

У І кварталі 2019 р. до Міністерства надійшло:
• Заяв – 1547;
• Пропозицій – 16;
• Скарг – 125.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:
• Дано роз’яснено – 966;
• Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
• Відмовлено у задоволенні — 0;
• Переслано за належністю – 319.