Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за ІІ квартал 2019 року

02.09.2019

Впродовж ІІ кварталу 2019 року до Мінрегіону надійшло 1356 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 14 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Харківської та Одеської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:
• комунальне господарство – 49.5 % усіх звернень;
• державне будівництво – 25,9 %;
• житлова політика – 12,6 %;
• соціальний захист – 5,3 %;
• діяльність органів місцевого самоврядування – 1,5 %;
• інші – 5.2 %.

За звітний період надійшло звернень:
• від громадян поштою – 746;
• від інших органів — 422;
• від Секретаріату Кабінету Міністрів – 109;
• від громадян під час особистих прийомів – 14;
• під час гарячих телефонних ліній – 65.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:
• Індивідуальних – 1554;
• Колективних – 134;

За кратністю зареєстровано:
• дублетних – 492;
• первинних – 864.

У ІІ кварталі 2019 р. до Міністерства надійшло:
• Заяв – 1224;
• Пропозицій – 16;
• Скарг – 116.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:
• Дано роз’яснено – 858;
• Вирішено позитивно – 8;
• Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
• Відмовлено у задоволенні — 0;
• Переслано за належністю – 176.