Протизасліплювальні екрани допоможуть зменшити аварійність на дорогах у темний час доби – норма діє з вересня 2019 року

09.09.2019

Для підвищення безпеки на дорогах в Україні вже можна передбачати протизасліплювальні екрани на розділювальних смугах трас. Відповідна норма міститься у нових змінах до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво». Вони набрали чинності з 1 вересня цього року і розповсюджуються на будівництво нових, а також реконструкцію та капремонт існуючих трас.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

«Використання протизасліплювальних екранів допоможе зменшити аварійність на дорогах у темний час доби. Як свідчить досвід європейських країн, після встановлення протизасліплювальних екранів, кількість ДТП там зменшилася у середньому на 25%. Тому, щоб підвищити безпеку на наших дорогах, у нових змінах до ДБН ми передбачили можливість влаштування протизасліплюваних екранів на розділювальних смугах трас», – пояснив Лев Парцхаладзе.

За його словами, протизасліплювальні дорожні екрани встановлюються на роздільних  смугах  неосвітлених  ділянок  доріг  з двостороннім рухом, щоб захистити учасників дорожнього руху від світла фар зустрічного авто або від стаціонарного освітлення об’єктів.

Ці конструкції також перешкоджатимуть пішоходам переходити дорогу в непередбачених для цього місцях. З метою безпеки та зменшення травматизму, вони виготовлені із поліетилену.

Згідно зі змінами, протизасліплювальні екрани повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 «Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови».

Зміни до ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» розроблені ДП «ДерждорНДІ» і набрали чинності 1 вересня 2019 року.

Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.

1 (2)