Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за 2020 рік

13.01.2021

Впродовж 2020 року до Мінрегіону надійшло  6960 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. У зв’язку із карантином, звернення, подані на особистому прийомі громадян, відсутні. Отримані звернення опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Одеської, Харківської, Дніпропетровської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 23,2% усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 53,1 %;
  • житлова політика – 6 %;
  • соціальний захист – 2,7 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 8.8 %;
  • діяльність органів державної влади – 2,9 %;
  • праця і заробітна плата – 3.2 %;
  • інші, в тому числі з приводу коронавірусу – 0,1 %.

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 2911;
  • від органів влади – 743;
  • від інших установ та організацій — 2646;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 421;
  • від громадян під час особистих прийомів – 19;
  • під час гарячих телефонних ліній – 220.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 6307;
  • Колективних – 653.

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 2026;
  • первинних – 4934.

У 2020 році до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 6542;
  • Пропозицій – 117;
  • Скарг – 301.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснення – 6140;
  • Вирішено позитивно – 15;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 633;
  • На розгляді – 172.
Повернутися вгору