Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за 2021 рік

15.06.2022

Впродовж 2021 року до Мінрегіону надійшло 6896 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. У зв’язку із карантином, звернення, подані на особистому прийомі громадян, відсутні. Отримані звернення опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м.Києва, Дніпропетровської та Харківської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 43,2% усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 31,3 %;
  • житлова політика – 13,1 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 3,6 %;
  • діяльність органів державної влади – 5,4 %;
  • праця і заробітна плата – 2.2 %;
  • інші, в тому числі з приводу коронавірусу – 1,2 %.

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 2858;
  • від органів влади – 634;
  • від інших установ та організацій — 3251;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 126;
  • від громадян під час особистих прийомів – 6;
  • Через уповноважену особу – 21.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 6493;
  • Колективних – 403.

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 2823;
  • первинних – 4073.

У 2021 року до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 6581;
  • Пропозицій – 73;
  • Скарг – 242.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснення – 5661;
  • Вирішено позитивно –101;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 911;
  • На розгляді – 223.
Повернутися вгору