Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за І квартал 2020 року

06.07.2020

Впродовж I кварталу 2020 року до Мінрегіону надійшло  2127 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 15 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Запорізької та Луганської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 45.7 % усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 31,6 %;
  • житлова політика – 9,7 %;
  • соціальний захист – 0,7 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 3,6 %;
  • діяльність органів державної влади – 2,1 %;
  • праця і заробітна плата – 2,1 %;
  • інші, в тому числі з приводу коронавірусу – 4.7 %.

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 908;
  • від органів влади – 243;
  • від інших установ та організацій — 779;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 80;
  • від громадян під час особистих прийомів – 15;
  • під час гарячих телефонних ліній – 102.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 1814;
  • Колективних – 313;

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 469;
  • первинних – 1658.

У І кварталі 2020 року до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 1974;
  • Пропозицій – 107;
  • Скарг – 46.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснено – 1707;
  • Вирішено позитивно – 2;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 196;
  • На розгляді – 222.
Повернутися вгору