Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за I квартал 2021 року

13.04.2021

Впродовж I кварталу 2021 року до Мінрегіону надійшло 1725 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. У зв’язку із карантином, звернення, подані на особистому прийомі громадян, відсутні. Отримані звернення опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м.Києва, Дніпропетровської та Харківської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 23% усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 53,5 %;
  • житлова політика – 6,2 %;
  • соціальний захист – 2,3 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 8.7 %;
  • діяльність органів державної влади – 2,5 %;
  • праця і заробітна плата – 3.3 %;
  • інші, в тому числі з приводу коронавірусу – 0,5 %.

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 725;
  • від органів влади – 102;
  • від інших установ та організацій — 803;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 68;
  • від громадян під час особистих прийомів – 0;
  • під час гарячих телефонних ліній – 25;
  • Через уповноважену особу – 2.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 1612;
  • Колективних – 113.

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 578;
  • первинних – 1147.

У I кварталі 2021 року до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 1602;
  • Пропозицій – 21;
  • Скарг – 102.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснення – 1301;
  • Вирішено позитивно – 26;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 204;
  • На розгляді – 194.
Повернутися вгору