Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за I квартал 2021 року
13.04.2021
Впродовж I кварталу 2021 року до Мінрегіону надійшло 1725 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. У зв’язку із карантином, звернення, подані на особистому прийомі громадян, відсутні. Отримані звернення опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.
Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м.Києва, Дніпропетровської та Харківської областей.
Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:
- комунальне господарство – 23% усіх звернень;
- будівництво та архітектура – 53,5 %;
- житлова політика – 6,2 %;
- соціальний захист – 2,3 %;
- діяльність органів місцевого самоврядування – 8.7 %;
- діяльність органів державної влади – 2,5 %;
- праця і заробітна плата – 3.3 %;
- інші, в тому числі з приводу коронавірусу – 0,5 %.
За звітний період надійшло звернень:
- від громадян поштою – 725;
- від органів влади – 102;
- від інших установ та організацій — 803;
- від Секретаріату Кабінету Міністрів – 68;
- від громадян під час особистих прийомів – 0;
- під час гарячих телефонних ліній – 25;
- Через уповноважену особу – 2.
Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:
- Індивідуальних – 1612;
- Колективних – 113.
За кратністю зареєстровано:
- дублетних – 578;
- первинних – 1147.
У I кварталі 2021 року до Міністерства надійшло:
- Заяв – 1602;
- Пропозицій – 21;
- Скарг – 102.
За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:
- Дано роз’яснення – 1301;
- Вирішено позитивно – 26;
- Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
- Відмовлено у задоволенні — 0;
- Переслано за належністю – 204;
- На розгляді – 194.