Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за IІ квартал 2021 року

15.07.2021

Впродовж IІ кварталу 2021 року до Мінрегіону надійшло 1613 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. У зв’язку із карантином, звернення, подані на особистому прийомі громадян, відсутні. Отримані звернення опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м.Києва, Дніпропетровської та Харківської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 23,5% усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 53 %;
  • житлова політика – 6,4 %;
  • соціальний захист – 2,1 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 8.8 %;
  • діяльність органів державної влади – 2,4 %;
  • праця і заробітна плата – 3.2 %;
  • інші, в тому числі з приводу коронавірусу – 0,6 %.

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 622;
  • від органів влади – 187;
  • від інших установ та організацій — 736;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 20;
  • від громадян під час особистих прийомів – 6;
  • під час гарячих телефонних ліній – 29;
  • Через уповноважену особу – 13.

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 1521;
  • Колективних – 92.

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 631;
  • первинних – 982.

У IІ кварталі 2021 року до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 1519;
  • Пропозицій – 23;
  • Скарг – 71.

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснення – 1182;
  • Вирішено позитивно – 17;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 150;
  • На розгляді – 264.
Повернутися вгору