Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону у 2018 році

25.06.2019

Впродовж 2018 року до Мінрегіону надійшло 6634 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 163 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Одеської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 48.8 % усіх звернень;
  • державне будівництво – 25,9 %;
  • житлова політика – 11,3 %;
  • соціальний захист – 4,5 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 1%;
  • інші – 8.5 %.

 

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 3719;
  • від інших органів – 1940;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 654;
  • від громадян під час особистих прийомів – 163;
  • під час гарячих телефонних ліній – 158.

 

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 4423;
  • Колективних – 2211;
  • Анонімних – 9.

 

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 1809;
  • первинних – 4825.

 

У 2018 році до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 5232;
  • Пропозицій – 980;
  • Скарг – 422.

 

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Вирішено позитивно – 445;
  • Дано роз’яснено – 5624;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 560;
  • Відмовлено у задоволенні – 5.
    Повернутися вгору