Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону у 2018 році
25.06.2019
Впродовж 2018 року до Мінрегіону надійшло 6634 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 163 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.
Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Одеської областей.
Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:
- комунальне господарство – 48.8 % усіх звернень;
- державне будівництво – 25,9 %;
- житлова політика – 11,3 %;
- соціальний захист – 4,5 %;
- діяльність органів місцевого самоврядування – 1%;
- інші – 8.5 %.
За звітний період надійшло звернень:
- від громадян поштою – 3719;
- від інших органів – 1940;
- від Секретаріату Кабінету Міністрів – 654;
- від громадян під час особистих прийомів – 163;
- під час гарячих телефонних ліній – 158.
Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:
- Індивідуальних – 4423;
- Колективних – 2211;
- Анонімних – 9.
За кратністю зареєстровано:
- дублетних – 1809;
- первинних – 4825.
У 2018 році до Міністерства надійшло:
- Заяв – 5232;
- Пропозицій – 980;
- Скарг – 422.
За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:
- Вирішено позитивно – 445;
- Дано роз’яснено – 5624;
- Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 560;
- Відмовлено у задоволенні – 5.