Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за 2019 рік
04.02.2020
Впродовж 2019 року до Мінрегіону надійшло 6806 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 130 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.
Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Харківської та Луганської областей.
Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:
- комунальне господарство – 43.8 % усіх звернень;
- будівництво та архітектура – 33,5 %;
- житлова політика – 7,8 %;
- соціальний захист – 2,4 %;
- діяльність органів місцевого самоврядування – 3,8 %;
- діяльність органів державної влади – 1,9 %;
- праця і заробітна плата – 2,1 %;
- інші – 4.7 %.
За звітний період надійшло звернень:
- від громадян поштою – 3264;
- від органів влади – 520;
- від інших установ та організацій — 2076;
- від Секретаріату Кабінету Міністрів – 404;
- від громадян під час особистих прийомів – 130;
- під час гарячих телефонних ліній – 412.
Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:
- Індивідуальних – 6131;
- Колективних – 675;
За кратністю зареєстровано:
- дублетних – 2121;
- первинних – 4685.
За 2019 р. до Міністерства надійшло:
- Заяв – 6196;
- Пропозицій – 88;
- Скарг – 522.
За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:
- Дано роз’яснено – 5156;
- Вирішено позитивно – 27;
- Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
- Відмовлено у задоволенні — 0;
- Переслано за належністю – 1183;
- На розгляді – 440.