Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за 2019 рік

04.02.2020

Впродовж 2019 року до Мінрегіону надійшло 6806 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 130 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Харківської та Луганської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 43.8 % усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 33,5 %;
  • житлова політика – 7,8 %;
  • соціальний захист – 2,4 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 3,8 %;
  • діяльність органів державної влади – 1,9 %;
  • праця і заробітна плата – 2,1 %;
  • інші – 4.7 %.

 

За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 3264;
  • від органів влади – 520;
  • від інших установ та організацій — 2076;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 404;
  • від громадян під час особистих прийомів – 130;
  • під час гарячих телефонних ліній – 412.

 

Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 6131;
  • Колективних – 675;

 

За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 2121;
  • первинних – 4685.

 

За 2019 р. до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 6196;
  • Пропозицій – 88;
  • Скарг – 522.

 

За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснено – 5156;
  • Вирішено позитивно – 27;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 1183;
  • На розгляді – 440.
Повернутися вгору