Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Мінрегіону за IV квартал 2019 року

20.01.2020

Впродовж IV кварталу 2019 року до Мінрегіону надійшло 2091 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 36 – звернень, подані на особистому прийомі громадян. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

Найбільше звернень до Мінрегіону надійшло від жителів м. Києва, Одеської та Луганської областей.

Актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях були:

  • комунальне господарство – 45.9 % усіх звернень;
  • будівництво та архітектура – 31,4 %;
  • житлова політика – 8,7 %;
  • соціальний захист – 1,5 %;
  • діяльність органів місцевого самоврядування – 3,7 %;
  • діяльність органів державної влади – 2,0 %;
  • праця і заробітна плата – 2,2 %;
  • інші – 4.6 %.


За звітний період надійшло звернень:

  • від громадян поштою – 969;
  • від органів влади – 241;
  • від інших установ та організацій — 670;
  • від Секретаріату Кабінету Міністрів – 68;
  • від громадян під час особистих прийомів – 36;
  • під час гарячих телефонних ліній – 107.


Серед звернень, що надійшли до Міністерства, було:

  • Індивідуальних – 1840;
  • Колективних – 251;


За кратністю зареєстровано:

  • дублетних – 711;
  • первинних – 1380.


У І
V кварталі 2019 р. до Міністерства надійшло:

  • Заяв – 1927;
  • Пропозицій – 33;
  • Скарг – 131.


За результатами розгляду звернень було прийнято рішення, зокрема:

  • Дано роз’яснено – 1403;
  • Вирішено позитивно – 9;
  • Повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» — 0;
  • Відмовлено у задоволенні — 0;
  • Переслано за належністю – 336;
  • На розгляді – 343.

Повернутися вгору