Затверджено план заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру на 2016-2017 рік

02.03.2016

Громадяни матимуть можливість звертатися до державних органів з телефонними та електронними зверненнями за принципом «єдиного вікна» та отримувати відповідь від органу, уповноваженого вирішувати порушені питання.

2 березня Урядом схвалено відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру».

План заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру, який має бути реалізований протягом 2016-2017 років, зокрема передбачає: проведення аналізу процесів роботи існуючої системи державної установи «Урядовий контактний центр»; проведення аналізу існуючих в державних органах систем для подання електронних звернень громадян; розроблення та внесення в установленому порядку змін до Закону України «Про звернення громадян» тощо.

Крім того, Планом заходів передбачено розробити технічні вимоги щодо створення/модернізації програмно-технічного комплексу Національного контактного центру для ведення автоматизованої бази даних звернень, що передбачатиме:

– приймання телефонних звернень громадян, адресованих до державних органів, за єдиним багатоканальним номером;

– приймання електронних звернень громадян, адресованих до державних органів, через веб-сервіс Національного контактного центру, мобільний додаток за уніфікованою електронною формою для оформлення звернень;

– надсилання електронних звернень для розгляду державним органам, органам місцевого самоврядування, що уповноважені вирішувати порушені у них питання, через модуль автоматизованої маршрутизації звернень;

– забезпечення доступу державних органів та органів місцевого самоврядування до звернень, що їм адресовані;

– створення автоматизованої інтерактивної консультаційної та інформаційної бази з актуальних питань державної політики для розміщення на веб-сайті Національного контактного центру

Затвердження Плану заходів сприятиме оперативному реагуванню на проблемні питання, порушені у зверненнях, а також оптимізувати бюджетні витрати на роботу із зверненнями громадян в державних органах.

Нагадаємо, в грудні минулого року з метою удосконалення роботи органів державної влади із зверненнями громадян, зокрема телефонними та електронними, забезпечення оперативного вирішення порушених в них проблемних питань розпорядженням Кабінету Міністрів від 2 грудня 2015 р. № 1269 Урядом було схвалено Концепцію створення Національного контактного центру. Відповідно до цього розпорядження Мінрегіоном розроблений проект плану заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру.

Повернутися вгору